1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, February 12, 2014

NIVEA In-Shower Skin Conditioner


assalamualaikum...

taraaaaaaaaa..pertama kali masuk contest nufnang ni. punya la lama berblog ini pertama kali..tapi tidak dengan NIVEA. aku memang dah lama guna body lotion NIVEA kerana ada sorang pelajar aku yang juga merangkap my lil sis bedah gebu. dia yang mula kenalkan aku dengan body lotion NIVEA NI. thanks dik.

takdalah gebu sangat pun kulit aku, tapi tidaklah kering sangat kan, maklumlah kerja dalam aircond, kulit cepat kering dan kusam. 

Jacuzzi Horizontal ENG KV-towel CS5



semua orang tak kira lelaki dan perempuan mesti nak kulit cantik, licin dan berkilat kan?? jangan tipu aku tau. ini memang lumrah manusia dan tak salah pun untuk kelihatan cantik dan menawan tapi perlu juga menjaga batas-batas seorang muslim. berbalik cerita produk terbaru dari NIVEA iaitu  NIVEA In-Shower Skin Conditioner akan membuatkan kulit anda sentiasa lembut. 

produk ini jalan penyelesaian untuk sesiapa yang ada masalah kulit kering seperti aku, di samping tu amalkan minum air kosong sebaik baik 3 liter satu hari, kita akan lebih menghargai diri kita.  jom kita serbu untuk dapatkan NIVEA In-Shower Skin Conditioner. 




10 comments:

  1. info yg menarik!! sape yg tak suka kulit cantik..:)

    ReplyDelete
  2. product nivea memang best guna..good luck kak!

    ReplyDelete
  3. wall all the best, kak ini yang nuff campaign tu yer?

    ReplyDelete
  4. semoga berjaya dalam contest ini.. aiza belum pernah mencuba jenama nivea..

    ReplyDelete
  5. saya dari dulu sampai la ni mmg guna nivea body losyen ... mmg terbaiklah !

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya