1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, April 21, 2014

Bapa Durjana Meliwat Bayi 23 Hari!!!!!

ihsan pak cik google

assalamualaikum

salam hari isnin dan selamat bekerja untuk semua teman teman bloggers. jangan ada yang blues monday okey. 

rasa tetiba mata berpinar aje mengadap FB pepagi buta ni, bukan mengantuk atau migrain tapi sebab terbaca satu artikel, BAPA DURJANA  MELIWAT BAYI YANG  MASIH DALAM PANTANG!!! apa nama manusia kau ni yer, takda otak ke apa????? anugerah yang baru melihat dunia dah merasa sakit angkara durjana bapa kandung. aku geram+marah+bengang tahap gaban= menangis sorang sorang depan pc sebab kenangkan deritanya anak kecil ni. 

Ya Allah..lindungi anak ini.. walaupun aku aku tak tahu apa bangsa dan agama bapak ni, tapi ini adalah hak KEMANUSIAN, tak kira agama dan bangsa apa!! taknak ulas lagi..nanti macam macam perkataan yang keluar. kat bawah ni berita yang selanjutnya

GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.

Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.

Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudianmendapati bahagian dubur mangsa turut cedera. - Gambar hiasan

13 comments:

  1. Assalamualaikum kak ija. Masyallah. Kurang ajar punya laki. keji betul. Allahuakbar.. mesti sakit sangat baby tu.. Allahurabbi.. nak nangis baca berita ni kak. Semoga Allah melindungi bayi tersebut daripada disakiti lagi... singgah menabung michelin sini~~~

    ReplyDelete
  2. eeeeiiiii......suaminye pun... geram pulak baca entry ni... tak fikir ke ape???

    ReplyDelete
  3. salam. astaghfirullah..dah hilang akal ke apa?? gila!

    ReplyDelete
  4. sedihnya..menitik air mata..tersedu2 baca..sedihnyaaa..macam mana la kesakitan yg ditanggung baby ni..ya Allah..

    ReplyDelete
  5. Astagfirullah.. kejam.. keji & terlaknat.. Allah... sedihnya kat baby tu...

    ReplyDelete
  6. kejam sangat..mengucap panjang saya membacanya..isteri pun masih dalam pantang, dab anak yang tidak berdosa pula jadi mangsa..iman terlalu tipis hingga buat perkara diluar kawalan..

    ReplyDelete
  7. astagfirullah...sebak hati ni membaca...patut dibunuh saje lelaki pedo ni...trauma budak tu sape nak bantu...ya Allah, kejamnye dunia

    ReplyDelete
  8. terkejut bacanya kak
    moga diberikan hidayah kat si pelaku tu
    moga ditangkap n dikenakan hukuman undang2

    ReplyDelete
  9. allah.... tak suka baca berita begini... kenapa begini.. sedihnya hati mama..

    ReplyDelete
  10. ni bukan durjana.ni haiwan! kongajo!

    ReplyDelete
  11. Ada jugak orang tak siuman macam tu..aftaqfirullah.. Moga orang macam ni sempat berubah la sebelum ajal menjemput..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya