1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, April 2, 2014

JANTUNG #wordlesswednesday#

zara masa usianya 6 bulan

perbualan dengan zara pagi tadi @balcony. aku tengah jemur kain

zara : mummy
mummy : ya sayang
zara : zara nak jumpa allah.
tersentap sekejap jantung aku. cuba neutralkan hati.
mummy : zara..kalau zara nak jumpa allah, zara kena selalu buat baik dengan semua orang tau.
zara : zara kan baik kan mummy.
mummy : ya.zara budak baik sayang.
zara : kan mummy..sayang mummy banyak banyak.



20 comments:

  1. ija, kalau iolss pun tersentap dengar wordings macam tu dari anak ok? moga2 just a saying from a little kids sajalah and nothing more... hu hu hu...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak ija. Terkejut baca perbualan ni.. Semoga Zara baik2 sahaja.. singgah menabung ford sini~~~

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah...bersangka baik selalu. Semoga segalanya baik sahaja...

    ReplyDelete
  4. aaww..bijaknya Zara.. insyaAllah :)

    ReplyDelete
  5. salam. bijaknya zara berkata :)
    btw, ford for u kak :)

    ReplyDelete
  6. Perbualan yg spontan Ija..
    Anak2 akak pun ada yg cakap macam tu.. Akak cakap jom kita solat...

    ReplyDelete
  7. Subhanallah.. pemikiran anak2 yg sebenarnya baik buat dia & kita semua.. lembut hati & jiwanya utk mengenal Allah & Islam.. Alhamdulillah Ija.. :)

    ReplyDelete
  8. bagusnya dia..kecik2 dah ada rasa nak mengenal Allah..Alhamdulillah..bagus la awak didik anak..tahniah..

    ReplyDelete
  9. Allah sweetnya cara dia...bagus kalau dari kecilm dia sudah ingat kepada Allah, insyallah sampai tua nanti dia takkan lupa pada Allah SWT...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. comelnya zara.. dah bijak berkata-kata.. :D

    ReplyDelete
  11. hati kanak - kanak masih bersih drp dosa malah terang juga . sebab tu telus jer mereka berbicara ...

    ReplyDelete
  12. alahai comelnya zara ... budak dah betah cakap memang bayak je tanya dia..lagi2 bab agama, tersentuh hati kita sbg parent syukurlah dgn jawapan yg Ida berikan tu..moga dia faham.

    ReplyDelete
  13. emmm...tersentap bila dengar macam tu ija...kanak-kanak hanya tau berkata-kata tanpa mengetahui maksudnya...tapi sebagai orang tua,kita kena ada pendekatan kan untuk fahamkan mereka..

    ReplyDelete
  14. mana gambar terkini...hai ! zarra...comey zarra..

    ReplyDelete
  15. singgah di sini..comei si kecil...

    menabung di sini

    ReplyDelete
  16. laa..tulus mulus niat zara...
    comelnya dia masa baby

    ReplyDelete
  17. nice daughter, followed you, feel free to follow me
    http://nurwaniehussin98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Farah baca pn sentap ija.. semakin bijak zara yer..semoga membesar menjadi anak yang solehah nanti.. =D

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya