1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, April 16, 2014

RASULLAH SAW


assalamualaikum..

tersentuhnya hati bila tengok video klip ni. bergenang juga airmata ni. ya rasullah..kadang kadang aku ni alpa ni dengan sunnahmu. sentiasa cuba untuk perbaiki diri menjadi lebih baik dari sebelumnya.

bila aku upload atau berkongsi sesuatu yang bersifatkan motivasi ataupun keagamaan, bukannya aku ni alim atau baik tapi untuk memngingatkan diri aku yang kadang kadang sering lupa dengan perintahNYA. 

kadang kadang sedih juge bila sering disalah ertikan tapi takpa lah, aku sentiasa bersangka baik kerana aura positif itu akan datang dalam diri. betul kata pepatah " buat baik di kata pura pura, buat jahat terus dibenci ". walaupun aku selalu nafikan pepatah itu tapi itu adalah hakikat yang aku percaya. namun jauh di sudut hati aku, aku mohon semoga dipermudahkan segala urusan,

sesungguhnya Rasullah SAW itu adalah kekasih ALLAH.

1 comment:

  1. semoga hati kita terus cendrung untuk melakukan kebaikan serta ibadah .

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya