1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Sunday, May 4, 2014

BANGKIT


adakala aku lelah dan penat
adakala aku putus asa
adakala aku buntu
adakala aku sakit
adakala aku resah
adakala aku rindu

kerana adakala itu lah
jiwaku kosong...

tapi aku perlu 
teruskan dengan apa yang aku dah buat.

tak tahu dari mana kekuatan ini datang..
mungkin juga doa dari suami dan ibu
mungkin doa dari ayah...

mungkin doa dari kawan kawan..
mungkin itu yang di mindaku..

tapi aku percaya..ALLAH menghantar
orang orang yang hebat untuk aku bangkit 
dan untuk aku kuat menahan ujian ini.

moga aku terus bertahan 
dalam menyelesaikan
pengajian ditahap sarjana.

4 comments:

  1. insha Allah . Kuatkan semangat dan tekad ... pasti boleh !

    ReplyDelete
  2. JAngan mengalah, ramai yang nak sambung, tapi tak mampu. Kuatkan semangat. Semoga kejayaan milik anda! Amin :)

    ReplyDelete
  3. Semoga Allah mmberi kekuatan :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya