1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Saturday, May 3, 2014

HARI SUKAN ZARA

ASSalamualaikum...
nak share cerita hujung minggu lepas..baru berkesempatan nak mengadap laman kesayangan ni. last weekend hari sukan sekolah zara, di pantai teluk kemang. jauh betul acaranya. jom layan gambar yang juga merangkap peristiwa penting untuk si tenitku itu.

 untuk pertama kalinya aku lepaskan zara naik bas tanpa mummy dan walid. seronok sungguh dia, sampai dia suruh aku turun, dan tak yah risaukan dia. mau mummy tak risau, tapi ada cikgu dalam bas. 
  actually, aku tahu dia selamat kat dalam bas tu, cuma yang aku risaukan, dia buat perangai macam naik kereta. hahahaha..mummy ooo mummy....

 alhamdulilah..dah sampai ke destinasinya...si zara tengah beratur nak tunggu nama di panggil masuk dalam kumpulan yang cikgu dah tentukan.

 opssss..muka dah lain sikit dah ni..moody???

 saje je nak suprise kan mummy kan..

 tetap dengan bff dia. 

 shomel je anak anak ni semua 

 bukan senang jadi pendidik untuk anak anak kecil. perlu ada kesabaran yang tinggi tau. 

 acara sukan nya aku tak snap sebabnya aku juga terlibat. my other half pulak kena pegang anak my kawan. so gambar terima hadiah aje lah. zara dapat no 5. sebab mummy yang kena berlari..alamaknya..hahahahahha..sowi zara.

 ini acara yang anak anak tunggu.. main pasir..yehaaaaaaaaaaa

 bau nya tok sah cakap lah..hahahahhaha

 selfie selfie

muka dah kepenatan. 

itulah rentetan hari minggu zara. hari penat dia tapi zara sangat happy, dapat naik bas tanpa mummy..excited ok dia. walapun tak dapat johan tapi she's try but mummy yang buat hal. hahahhaha. 

2 comments:

  1. happy jer zara ya . dpt tgk pantai lagi . biasalah klu badan dah berbau ... hehehee

    ReplyDelete
  2. Meriah hari sukan zara...come jer dia..=D

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya