1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, May 16, 2014

sELAMAT HARI GURU



ASSalamualaikum..

Alhamdulilah..aku masih dapat mengecapi hari jumaat yang sejuk pagi ni. moga kita semua sentiasa dirahmati allah swt.

hari ini 16 mei 2014..hari untuk guru guru yang sentiasa sabar dalam memastikan kita sentiasa berjaya.

untuk guru pertama aku..mak dan ayah..terima kasih atas segala tunjuk ajar kalian hingga mendidik aku dengan sempurna. tidak mampu ku balas dengan harta setinggi gunung, hanya doa dan kasih yang mampu ku titipkan buat kalian saban waktu. kalian la guru yang paling hebat dalam hidupku.

untuk guru-guru aku dari TADIKA ke sekolah rendah, Menengah dan juga pensyarah, terima kasih atas curahan ilmu yang tidak pernah jemu saban hari. halalkan segala ilmu yang kalian tumpahkan. engkau lah lilin yang memberi aku jalan untuk berjaya. 

untuk diri sendiri..selamat hari guru jaa..moga sentiasa menjadi pensyarah yang sentiasa menerangi jalan untuk mereka yang memerlukan.

I LOVE U TEACHER'S

6 comments:

  1. Selamat Hari Guru kpd semua warga pendidik.. jasa2 mu ttp dikenang.. :)

    ReplyDelete
  2. hari guru ni tanggal birthday mak mentua Zara gak.. heheh..

    ReplyDelete
  3. selamat hari guru pada semua guru ...

    ReplyDelete
  4. selamat hari guru kepada semua cikgu2~!! hari ni mesti meriah sambutannya di sekolah :D

    ReplyDelete
  5. salam. selamat hari guru buat semua cikgu :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya