1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, May 28, 2014

#wordlesswednesday#alang rentak seribu part 4

 sesi promosi di TV9 - Nasi lemak kopi O


 Pelajar saya yang juga merangkap penyelaras publisti. sangat komited dalam melaksanakan tugasnya. tq my sweet student kerana berjaya menarik ramai penonton.


happy- TV3 datang untuk cover teater "alang rentak seribu". walaupun tak dapat masuk berita utama, tetapi berita terkini pun dah alhamdulilah. tq my student atas kerjasama yang sangat baik. untuk makluman semua, teater ini sudah pun selesai persembahannya pada 9-11 mei lepas. 

11 comments:

  1. Bunda ada saksikan promo di tv3 aritu...
    Syabas!!

    ReplyDelete
  2. Seronokkan jika segalanya berjalan lancar dan berjaya...Tahniah!

    ReplyDelete
  3. promosi hebat juga ni . alhamdulillah semuanya berjalan dgn lancar .

    ReplyDelete
  4. Selalu juga tengok NLKO di TV9...

    ReplyDelete
  5. wahh promosi yang hebat.. masuk TV la

    ReplyDelete
  6. salam. wahh bestnya kalau dapat tengok teater ni :))

    ReplyDelete
  7. Assalammualaikum...

    moga teaterini mendapat sambutan yang luar biasa. Tgk gak nasik lemak kopi o.. promosi macam nie... bagus. Maklumat cepat disebarkan.

    mselim3

    ReplyDelete
  8. Wah, masuk TV ler......tahniah.....;-)

    ReplyDelete
  9. Wahh tahniah Ija!! maaf, hari tu tak dpt memenuhi undangan sbb jadual bertindan dgn hal lain pulak. Apa pun, t kasih bnyk2 atas kesudian Ija menjemput ye. Sgt2 sy hargai.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya