1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Saturday, June 21, 2014

BERCUTI

Assalamualaikum

salam kasih dan sayang untuk rakan rakan bloggers. semoga kita sentiasa diberkati allah swt. moga hari ni juga dan seterusnya menjadi lebih baik dari hari hari yang semalam.

aku nak cuti untuk seminggu..balik kampung
jumpa mak dan ayah. menyambut awal ramadhan dengan mereka. 

bila aku ni bercuti, aku memang sungguh sungguh cuti, sebab semester ini berhempas pulas dengan tugasan sebagai calon sarjana yang berlambak dan kerja hakiki yang baru sahaja selesai dengan lancarnya. so..semua gadget tidak aku gunakan dikampung..hahaha..so..kalau ada entry yang publish itu adalah dari auto publish.

sesi blowalking akan diteruskan bila aku selesai melepaskan rindu dendam kat mak dan ayah.

doakan perjalanan aku selamat pergi dan balik.

6 comments:

  1. selamat bercuti ija . semoga selamat perjalanan pergi dan balik , insha Allah .

    ReplyDelete
  2. Happy holiday ija... best bila jumpa ibubapa ni.. hendaknya cuti lama kan..

    ReplyDelete
  3. Selamat bercuti.. semoga sentiasa ceria sekeluarga.. :) :)

    ReplyDelete
  4. Semuga riang ria semasa bercuti dan selamat menyambut bulan Ramadhan AlMubarak....

    ReplyDelete
  5. saya pun baru je habis final exam.. lepas ni cuti semester..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya