1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Tuesday, June 10, 2014

PLAYDOUGH vs PLAYALL

ASSalamualaikum..

semoga hari hari kita di rahmati Allah swt. 
cerita tentang zara, memang tak pernah dan akan habis pun. inilah perkembangan zara setiap hari berlaku di depan mata aku. sungguh bahagia melihat dia melalui hari hari dengan macam macam aktiviti tanpa ada bosan.

  playdough yang asalnya ada pelbagai warna aku bagi kat zara, at last ini hasilnya. alahai anak, habis di campurkan jadi satu.

 "mummy! cantik tak rumah zara". dalam hati aku, mana pulak bentuk rumah ni..hahahhaha.nak tergelak nanti kena marah pulak dengan zara ni. 

 ini khemah katanya. boleh diterima walaupun tak berapa nampak bentuknya.

 bila dah penat berplayall dengan playdough, dia suruh pulak mummy snapkan pic tangan dia yang baru pakai inai. hahahaha.macam jari budak besar je la zara ni.

selfie ler kejenya. harus dibendung ni. mummy dah tetapkan masa untuk kegunaan gadget. TAK BOLEH LEBIH MASA OK!

7 comments:

  1. BAGUS2 ADA MASA YANG DI TENTUKAN

    ReplyDelete
  2. Fuyyoii.. kecik2 dah pandai selfie.. smpai mummy dia kene control penggunaan gadget :D

    ReplyDelete
  3. Kreatif juga zara tu Ija.. jadi sudah bentuk khemah tu ikut imaginasi dia tu..
    Nampak kebulatan jari jemari Zara tu :)
    Dah trend berselfie skrg ni.. betul dah tu ija, kena pantau selalu :P

    ReplyDelete
  4. Wahh bagusnya.. secara tak langsung membentuk displin & kreativiti dlm minda Zara kan.. :) :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya