1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, October 27, 2014

FESTIVAL TEATER MALAYSIA 2014


Mari kita semarakkan festival teater malaysia tanah air. 
masuk adalah percuma sahaja. ada 6 karya yang akan di pentaskan di Auditorium DBKL, bemula dari semalam iaitu 26 okt - 1 Nov 2014, jam 8.30 Malam.

Jika waktu malam anda lapang, di jemput hadir menyaksikan pelakon pelakon teater ini beraksi dengan rasa dan emosi secara langsung, no ulang ulang ok, itulah istimewanya teater. ok bab tu, kita story mory kat entry lain yer.


JEMPUT DATANG YER, WALAUPUN AKU BUKAN TUAN RUMAH, TAPI DATANGNYA DARI TEMPAT YANG SAMA.
#senikutheatre#
___________________________________________

FOOD REVIEW

Jeng jeng!!! promosi !! promosi!! sakan ni bagi tau. produk yang dibikin sendiri oleh mommy2 gojes.  crispy choc crunchy!! sangat yummy ok. khas untuk PENGGEMAR CHOCLATE!! JOM GRAB THIS PRODUCT!!!


CALL / SMS/ WHATS APP 018-393 1642 / 017-9156845 UNTUK TEMPAHAN. 

5 comments:

  1. SY SUKA tgk teater tp xtahu mcm mn cara nak tahu info tayangan teater..hihi
    mcm best jer layan teater

    ReplyDelete
  2. Menarik ni.. lama dah tak menonton teater ni. In shaa Allah, klu ada kelapangan mmg nak pergi jugalah.. Thanks sharing Ija.. :)

    ReplyDelete
  3. Jauhnya hee..masuk free mnarik ni

    ReplyDelete
  4. Bestnyaaaa. Suka teater. Kalau dekat dah lama pergi.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya