1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, October 8, 2014

#throwbackmerdekaday# LAHIRNYA SEBUAH CINTA

Assalamualaikum..
alhamdulilah segala pujian untuk allah yang mentadbir seisi alam, serta salam dan selawat buat kekasih allah. moga kita semua dipayungi rahmat ilahi.

sudah sebulan cerita merdeka berlalu dengan penuh manis. alhamdulilah..malaysia ku aman sejahtera dilindungi allah sentiasa. pertama yang aku nak ucap, memang best la join perarakan. pertama kali dalam hidupku. uwaaaaaaa...touching tau, dan macam macam perasaan yang ada.

tapi perasaan bangga jadi anak malaysia saat melintas di barisan kehormat sambil pengacara mngumumkan nama agensi, fuhhhh..semangat, meremang bulu roma. saya bangga berkhidmat dengan kerajaan sebagai pendidik IPT.

perkara yang paling saya tak sangka, semasa hari merdeka 31 ogos, orang ramai berkumpul seawal 6.30 pagi bagi menyaksikan pembarisan jam 8.30 pagi. betapa semangatnya rakyat malaysia. kagum dengan mereka semua.

Semoga malaysia kekal aman sentiasa dan dipayungi rahmat allah.


bila orang dewa berselfie...

3 comments:

  1. saya x pernah menyaksikan perbarisan apatahlagi menyertai ... dpt bayangkan keseronokannya ...

    ReplyDelete
  2. Semoga Malaysia sentiasa aman & sejahtera... aamiin.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya