1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, November 7, 2014

Blog Walking bersama RedBellas : Dream Escape


assalamualaikum..

Bismilahirahmanirahim..segala puji bagi Allah yang mencipta seisi alam, selawat serta salam buat junjungan besar Rasullah saw. Hari jumaat yang indah..sejuk. moga penuh dengan berkatnya. amin.

salam kenal untuk farida. aku join segmen ni sebab aku ada tempat yang menjadi impian aku. tak jauh pun, dekat seyja. namun masih belum berkesempatan. kengkangan cuti my other half tapi 2015 pasti akan jadi kenyataan. insyallah, semua dengan izin allah swt.

kundasang?? kenapa kundasang yer? pernah jugak kawan kawan aku duk perli bila aku cakap, one day..aku pasti sampai ke kundasang. pedulikan..hahahahaha. 

Kerana kundasang ada sesuatu yang istimewa. ada rahsia di sana. Rahsia kejadian allah yang sangat indah dan rahsia yang kedua..kena tunggu ler. hihihi.

aku tag mamapapaamir dan mama3farhanah untuk join segmen ni. thanks.

12 comments:

  1. seriously, memang best Kundasang, walau dah berapa kali ke sana pun masih x habis2 ckp Subahanallah... cantik sgt2..udara pun nyaman...berkabus...
    insyaa Allah satu masa nnt ija dpt ke sana...:)
    Salam dari Sabah...

    sy dr segmen yg sama...
    http://kylifa.blogspot.com/2014/11/blog-walking-bersama-redbellas-dream.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah...akan sampai ke tempat impian

      Delete
  2. kundasang ..best temptnya..shbt sy da pergi ..sejuk katanya bila berada di puncak ... In shaa Allah suatu hati nati mau pergi juga ..

    btw..ops..lupe nak perkenalkan diri.. I'm alynn.. jmput singgah ke blog kita . alynnazfiz.blogspot.com..

    ReplyDelete
  3. Akak nak dtg Sabah ya..Sgt d alu2 kan..kundasang memg tmpt yg cukup indah.nnt pasti akak dpt mrasainya juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah next year, dah lama plan dan teringin nak kesana

      Delete
  4. Datang dari segmen yang sama... Selamat berblogwalking.. teringin jugak nak pergi Kundasang ~

    http://miamorzafirah.blogspot.com/2014/11/blog-walking-bersama-redbellas-dream.html

    ReplyDelete
  5. terima kasih join.. sy dah update senarai peserta terbaru.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya