1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, April 20, 2015

DIA TULIS UNTUK WALID


Bismilahirahmanirahim..
assalamualaikum semua..
alhamdulilah..hari ni dah 1 rejab..kepada yang berpuasa, selamat berpuasa dan moga amalan kita di terima allah swt. selawat serta salam buat Rasullah saw. semoga kita semua dalam limpahi rahmatnya.

 comel tak kad ni? hihihi..opkos la comel kan. kad besday untuk suami, hasil kerjaku dengan princess zara la.
18 april 2015..selamat hari lahir husband..moga sentiasa diberi kesihatan yang baik,di murahkan rezeki.

 tulisan pertama untuk walid dia. mummy proud sangat sayang. aku sebut dia yang tulis, cuma huruf S tu aku yang tulis, sebab S yang zara tulis terbalik. its ok sayang, take ur time ok. zara dah dapat tulis macam ni pun, mummy dah syukur..alhamdulilah..dengan izin allah swt.

kesayangan hamba....

5 comments:

  1. at least hasil kerja keras zara untuk walid dia kan..mesti dia bangga,,tk ur time zara..mana tau lepas ni boleh hasilkan yang lebih menarik untuk walid...ni pun dah ckup membanggakan kalau auntie dapat dari anak sendiri..malangnya awfiyah lom pandai tulis..heheh

    ReplyDelete
  2. So sweet. Happy birthday to your hubby.

    ReplyDelete
  3. thumbs up utk zara... kalau sy mesti terharu ni..

    ReplyDelete
  4. Wahh.. Happy belated birthday buat suami Zara. Semoga sentiasa sihat, ceria dan diberkati kehidupan sekeluarga... aamiin.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya